hopotin käyttö
Ratsastuspalveluidemme varaamiseen voit käyttää nettivarausjärjestelmä Hopotia. Varaaminen onnistuu kaikilla älylaitteilla, kaikkina vuorokauden aikoina.
Palvelujen varaaminen Hopotissa edellyttää kirjautumista. Rekisteröityminen vie vain hetken, on ilmaista eikä velvoita mihinkään, joten tutustu järjestelmään rohkeasti!
Kuinka toimin?
1. Siirry Hopotiin www.hopoti.com tai ylläolevan painikkeen kautta
2. Rekisteröidy tai kirjaudu sisään — täytäthän profiiliisi kaikki pyydetyt tiedot, ne ovat tärkeitä tallin henkilökunnalle! Kaikki tiedot ovat luottamuksellisia. Ratsastajan ja ICE-henkilön yhteystietoja ei käytetä markkinointiin, vaan ainoastaan varattuun tuntiin/palveluun liittyvään tarpeelliseen tiedottamiseen.
3. Hae talleista Kelokosken Ratsastuskoulu ja merkitse meidät suosikkitalliksi klikkaamalla tallin Hopoti-sivulla nimen vieressä olevaa sydänpainiketta.
4. Selaa varauskalenteria ja varaa haluamasi palvelu sekä ajankohta ohjeita seuraten. Maksu varmennetaan varaamisen yhteydessä.
5. Onnistuneen varauksen jälkeen saat varausvahvistuksen ja palvelu ilmestyy näkyville Hopoti-kalenteriisi. Ostoksista saat aina kuitin sähköpostiisi.
Maksutavat
Voit maksaa varauksen valintasi mukaan pankkikortti‑, verkko- tai mobiilimaksulla. Ostotavaksi valittavissa ovat yksittäinen tunnin/palvelun kertamaksu sekä osassa palveluista myös maksu tallikortilta tai uuden tallikortin osto.
Tallikortti on Hopotissa toimiva sähköinen sarjakortti, jolla säästät rahaa eikä jokaista tehtyä varausta tarvitse maksaa erikseen, vaan vähennetään tallikortilla olevien tuntien saldosta. Tallikortin voi ostaa myös ilman tuntivarausta tallimme Hopoti-sivun Kauppa-osiosta.
Meillä voit maksaa myös työpaikkojen liikuntaeduilla. Käytössä ePassi, Smartum, Edenred-mobiilimaksu/Virikeseteli sekä Tyky. Liikuntaetujen mobiilimaksuja ei valitettavasti ole mahdollista vastaanottaa Hopotin kautta, joten ennen varausta ota yhteyttä puhelimitse 050 477 5277 tai sähköpostitse info@kelokoski.fi
LUE LISÄÄ: OHJEET PALVELUJEMME MAKSAMISEEN LIIKUNTA- JA VIRIKE-EDUILLA
Varatun palvelun peruminen
Löydät kaikki varaamasi palvelut kalenterista Hopoti-profiilisivultasi. Voit peruuttaa varauksesi kalenterin kautta.
Jokaiselle palvelulle on määritetty peruutuskäytäntö (12 tai 24h) jonka näet jo varauksen yhteydessä. Peruutusehtojen mukaisesti tehdystä peruutuksesta Hopoti-tilillesi palautuu tunnin/palvelun arvoa vastaava tallikortti, jolla voit tehdä uuden varauksen ilman maksua joko välittömästi tai myöhemmin. Myöhässä tehdyistä peruutuksista maksua ei palauteta — POIKKEUKSENA KORONAPANDEMIAN AIKANA ÄKILLISET SAIRASTAPAUKSET. Mikäli sinulla tai läheiselläsi on pieniäkään flunssan oireita, peruthan varauksesi!
Onko sinulla kysyttävää?
Hopotin käytössä pääset hyvin alkuun tutustumalla käyttäjille suunnattuun oppaaseen .
Mikäli sinulla on kysyttävää Hopotin käytöstä, ratsastustunneista/muista palveluista, tallikorteista tai pohdit esimerkiksi minkälainen tunti sinun kannattaisi varata, ota yhteyttä puhelimitse 050 477 5277 tai sähköpostitse info@kelokoski.fi . Autamme mielellämme!
Mikäli kohtaat teknisiä ongelmia, Hopotin ylläpito on valmiina auttamaan chatin välityksellä.